ayashi: (Default)
I liked this for last year so I am doing it again.

2009 )
ayashi: (Default)
Doing some friends list cleanup and removing some people who haven't posted in a really long time or don't seem to use it anymore.

If I remove you in error just leave a note here or send me a lj message.

Oh my god

Dec. 4th, 2009 01:03 pm
ayashi: (Default)
ayashi: (Sadie)
I present to you: Blurry kitten and photogenic kitten.


(Blurry kitten)


(Photogenic kitten)

They are sisters and about three months old. We aren't sure what we'll name them yet, hence filler names :) They were adopted from Stray Pets in Need, from their center at Pet World in Framingham :)

More/bigger pics under the cut.

Kittens! )
ayashi: (30 Rock - Chilis)
Wow thank you for the paid LJ account gift whoever it was! My subscription just ran out for me today!

I appreciate it muchly!! :D

Now time to go to bed because it is almost 2:30am wtf D:

(Oh yeah I saw The Room earlier. BEST MOVIE EVER! LOL)

omg

Oct. 23rd, 2009 04:24 pm
ayashi: (30 Rock - Blerg (animated))
I missed out on the chance to buy the best shirt woot EVER.

Zombie Candycorn.

Why me :(
ayashi: (Default)
I just did a whole ton of unpacking of books!

Now my throat hurts from allergies or the last dregs of this illness or both :(

Damnit want a nice tasty cold beverage.
ayashi: (Do I ~*dazzle*~ you?)
Today's XKCD might be the best EVER.

http://xkcd.com/627/
ayashi: (Default)
[Error: unknown template qotd]

Mothra. :o
ayashi: (Default)
Happy birthday to [livejournal.com profile] vanima and [livejournal.com profile] makochan :)
ayashi: (Default)
Tried to log on to WoW for a DotH raid tonight because they needed me and I was already late in the first place (driving home).

My authenticator is not working :( Battery is dead or something. So now I'm on phone support but it's a 15-20 minute minimum wait. I hope they don't ask me any questions I can't answer! D:

Downloaded the iPhone authenticator now at least :P
ayashi: (wow yay bubbles!)
Best tweet ever:

Jonathan Coulton: My daughter says now that the king of pop is dead, I am the bestest singer ever. Mission accomplished.

Books meme

Jun. 10th, 2009 04:28 pm
ayashi: (Doctor Who - Rose and Doctor shhh)
Instructions: Don’t take too long to think about it. Fifteen books you’ve read that will always stick with you. First fifteen you can recall in no more than 15 minutes.

1. Kushiel's Justice
2. Kushiel's Scion
3. The Wheel of Time
4. The Good Earth
5. Designing with Web Standards second edition (yes, the one and only tech book I've ACTUALLY read through)
6. Catch-22
7. Dragon Sleeping
8. Dragon Waking
9. Dragon Burning
10. Day of the Dragon
11. Ethan Frome (lol)
12. Night
13. Lords and Ladies
14. The Diamond Throne
15. Redwall

(I think I could go on for a long, long time XD That list took me about 2 minutes. I have read SO MANY BOOKS and tons of them are in series... I didn't even touch most of The Wheel of Time series, any Redwall books but 1, only the first of the 6 Diamond Throne-related books, the first 3 Kushiel books, none of the Sookie Stackhouse books or Confessions of a Shopaholic, toooons of Mercedes Lackey books I have read... etc... I read like a crazy lady when I'm really into it!)

Cake topper

Jun. 3rd, 2009 02:24 pm
ayashi: (Doctor Who - Rose and the Doctor)
OMG she finished our cake topper and it is perfect!!

Free crap!

May. 17th, 2009 12:30 pm
ayashi: (Default)
Mountain Dew is doing this promo thing for WoW. Yes I am shamelessly advertising for them, because you can get an in-game pet D:

So... clicky!! XD

ayashi: (Default)
Wedding rings are at home!! They just arrived :D :D :D I can't wait to see them!! I didn't expect they would arrive in less than 24 hours. omg omg omg ♥
ayashi: (DotA Shaeldre Valor)
Had a freaking blast in Ulduar tonight!! We one shot Auriaya and then went to work on Thorim. Got him!!! Wow the first part is pretty hard but once you start fighting Thorim, not hard at all. We "1 shot" phase 2. It took, um, quite a few more shots for the first part. Lol.

Whooooo so fun. And Zat suggested that Thorim is the hardest one, so if we can kill him reasonably easily (well, assuming we can do it again more quickly XD) hopefully that means good things for the other bosses!

I also now have 2 pieces of Ulduar loot but they both lower my crit. Fail. :( They do both increase my armor penetration though which... well, Blizzard is shoving it at me so... well at least it isn't that bad for warriors XD

This is my 3rd day in a row raiding though and I have to do it more tomorrow :( (Miiiiistaaaaake) I am so fried from it all. Should not do this again!
ayashi: (Default)
Watch http://www.youtube.com/watch?v=Wp76ly2_NoI and then watch http://www.funnyordie.com/videos/6eddb255b2/a-gaythering-storm

I think I missed the class in school where teachers taught me that gay marriage was OK. What Massachusetts schools are they attending?
ayashi: (Doctor Who - Rose and the Doctor)
We ordered our rings today!! I am so excited for them to come in, but they won't be in for 3-4 weeks and then we won't be able to wear them until August anyway. :P Chris is getting his in a 10.25 and mine will be a 4.5.

We went up to the store in Maine (Linda Clifford) so we could see them in real life before we ordered. The saleswoman was super nice and helpful and it was overall a really fun experience :D It was funny trying to recognize the rings vs. the stock photos I'd already seen though (most of the rings were quite small XD)

Here are pics from the website though:

Rings!! )

December 2013

S M T W T F S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 31    

Syndicate

RSS Atom

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Sep. 26th, 2017 06:22 pm
Powered by Dreamwidth Studios